2014. augusztus 11., hétfő

Akció

Régóta vadásztam színes spirálokra olcsón, ezért amikor kijött az Essence Colour Flash múlt heti leárazása, nyakamba vettem a várost. Sok helyen már nem lehetett megtalálni a pont akciós terméket, de a mai napon a Margit híd budai hídfőjénél lévő üzletben kincsekre leltem.


Első körben a lila spirálért mentem, ami most 350 Ft - mert bár a türkiz, a kobalt kék és a zöld is mozgatott, annyira nem győztek meg (1 000 Ft/ db áron), hiszen a pillákat nem dúsítja, hosszabbítja, formázza; egész egyszerűen ráhúz egy színt. A kék mindenképp feltűnőbb, főleg több rétegben, de tervezek majd egy fotózást, ahol a lila is bizonyíthat. Ennyiért viszont mindenképp megéri egy kis újítás - ha más nem is történik, de a BB krém mellé ennyi, és máris nem színtelen, natúr az arcom! (Update: nem eléggé pigmentált)

Ami kellemes meglepetés volt, hogy a Catrice  is 2. körös leértékelésbe kezdett, így a múlt heti árakat még 50%-kal csökkentették. Így beszereztem egy szuper piros ajakbalzsamot (I don't Red it), ami kicsit mattabb, vizesebb hatású (350 Ft); egy szintén piros ajakszínezőt, ami tartós szájfényként hirdeti magát (Let's Red loud! - 350 Ft)- és ez való igaz is. Evés, ivás után is tartott, csak a szín intenzitása változott, illetve a csillogás. Ezeket most, hogy nyáron nem készítek magamnak szemhangsúlyos sminkeket, nagyon fogom élvezni. Most beszereztem a highligtert is, amit sokan dicsértek már, szintén ugyanennyiért.

A Lovely márka nekem eddig eléggé kiesett, de úgy gondoltam, ezekkel az árakkal beállhat a teszt sorba, így sikerült lőnöm még egy türkiz tust (375 Ft), ami szintén a nyári, nagyjából no smink időszak alatt tartósan kiemeli a szemet 2 pillanat alatt; és 1 nude lakkot (335 Ft) is.

Mindenkinek hajrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése